BIC FAQ

Bent u op zoek naar specifieke info omtrent BIC ? Hieronder vindt u de antwoorden op enkele specifieke vragen.
Vindt u niet het antwoord dat u zoekt? Contacteer ons via mail: sales@bic-carpets.be of via telefoon: +32 56 23 54 10.

  1. Hoe zal de afwerking van mijn nieuw tapijt eruit zien?
    Wist u dat al onze afwerking met de hand wordt gedaan? Vakmanschap op zijn best.

Voor wilton geweven kwaliteiten: Atrar – Blitz – Chelha – Galaxy – Harbor – Haven – Holden – Heritage – Impulse – Isul – Luna – Magic – Nature – Nautilus – Pavé berberi – Pavé de luxe – Siwa – Softline – Stone – Tosh

Afwerking: American border. Kleur van de boord in overeenstemming met de kleur van uw tapijt. Afhankelijk van de hoogte van de kwaliteit zal dit zichtbaar zijn.

Voor handgetufte kwaliteiten: Brick – Club Design – Flow – Fly (Mesh) – Gradient Lyocell – Gradient Fine Wool – Gravel – Grid – Mekka – Medina – Parker – Queen – Royal – Shadow 2.0 – Trinity – custom design projecten

Afwerking: zwarte onzichtbare rand

2. Wat is de gemiddelde levertijd voor mijn nieuwe tapijt?

Voor Wilton Geweven kwaliteiten: indien voorradig: ongeveer 10 werkdagen
Voor Handgetufte kwaliteiten: 6 tot 8 weken na ontvangst bestelling & eventuele goedkeuring van de render